امروز شروع کردم درسهای برندسازی شخصی متمم رو بخونم البته هنوز پولش رو نداده ام و تا پول ندی معلوم نیست چقدر جدی هستی. حالا خلاصه یه نکته توجهم رو جلب کرد. میگفت امروز در جهان، فرد خیلی مهمه. مثلا بر خلاف قبل که برندها اسمهای انتزاعی مثل آدیداس و پوما و ... داشتن، حالا برندهایی که اسم شخصی اون مبدع برند هستن موفق تر میشن در بازار. حالا من یادم افتاد سال ۹۶ که ازدواج کردم اون موقع شاید اولین سالهایی بود که این روند ایجاد شده بود که اسم آرایشگاههای زنونه، اسم و فامیل اون آرایشگر اصلی باشه و حتی واسه خودم عجیب بود. عادت عمومی این بود که اسم غیرشخصی بذارن روی آرایشگاه، مثلا اسم یه گل یا یه صفت یا همچین چیزی. ولی الان کاملا برعکس شده و هر آرایشگاه که بخواد بگه خیلی خفنه از اسم شخصی استفاده میکنه و حتی من خودم حسم نسبت به آرایشگاههایی که اسم شخصی دارن بهتره و فکر میکنم حرفه ای ترن. یعنی توی همین چند سال، همین یه بعد کوچیک از برندسازی شخصی اینقدر رایج و مهم شده.
واقعا دنیای امروز چه در بعد تجاری و کاری و چه حتی در بعد شخصی و روابط انسانی، دنیای اهمیت دادن به فردیت ها و تشخص انحصاریه. هویت تو در ممتاز بودن ساخته میشه
حالا وقتی پولشو دادم و همتش رو کردم و همه درسا رو خوندم، میام بقیه نکات رو میگم.
...
.
دیروز فیلم تفریق رو دیدم. عالی بود عالی بود عالی بود هم فرم و هم محتوا. واقعا لذت بردم.
....
.
یه سردرد عمیقی دارم، انگار سرم به جایی خورده، اون مدلیه دردش.
نمیدونم چرا حس میکنم این روزها داره بهتون سخت میگذره امیدوارم حسم اشتباه باشه. همیشه خوش باشین به امید خدا
وای خانم دکتر مهربون و عزیز من
ممنون که به فکر من هستید
نه، خوبم ولی واقعا آنقدر زندگیم روی دور تکراره که نمیدونم از چی بنویسم.
ولی خیلی پیامتون خوشحالم کرد.
فیلم تفریق رو برعکس شنیده بودم خیلی گنگه ولی باید ببینم .
خب به هر حال فرم خاصی داره ولی به نظر من گنگ نبود
اگه تفریق رو دوست دارین فیلم enemy رو هم میپسندین. چه قدر همتتون عالیه در شرکت در این دورهها. جالبه که شخصی سازی مهم شده. قدیمها حتی داروخانهها به اسمهایی مثل رازی، خیام، پاسکال،... معروف بودن
ممنون از پیشنهادتون.
آره، امروز شخص خیلی مهم شده. من خودمم از شرکتهایی که تشخص پرسنل و مدیران توشون معلومه بیشتر خوشم میاد
سلام!
خوبه! سر زدم! خوندم! شما هم سر بزن! بخون لطفا
با کلیدر صوتی به روزم!