پراکنده نویسی های خودم

دریا، یک زن ۳۳ ساله

پراکنده نویسی های خودم

دریا، یک زن ۳۳ ساله

شش

رئیس بدون اینکه من ازش بخوام برام درخواست ترفیع فرستاده. خودم روم نمیشد بهش بگم. خدایا مرسی که همیشه جور کم رویی های منو میکشی.

توی قنوت نمازهام همیشه میخونم: ربنا و لا تحملنا ما لا طاقه لنا به... فکر کنم این دعام واقعا برآورده شده. 

فردا روز سخت و پرکاری خواهد بود. امیدوارم به خوبی و راحتی بگذره.  

پنج

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

چهار

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

شماره سه

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.