پراکنده نویسی های خودم

دریا، یک زن ۳۳ ساله

پراکنده نویسی های خودم

دریا، یک زن ۳۳ ساله

حس و حال بهتر

این روزها خدا رو شکر مودم خیلی خوبه. چندتا دلیل هم داره به نظرم: تهوع های سه ماه اول از بین رفته و اون حالت بی حوصلگی و کرختی رو هم خیلی کمتر دارم. کلا با انرژی تر شده ام. بهار قشنگ و پرنور هم اومده و صبحها که میام سر کار خورشید توی آسمونه و مثل زمستونا، حس نصفه شب سر کار رفتن به آدم دست نمیده (کلا بر خلاف این جو عمومی که با عدم تغییر ساعت توی این یکی دو سال اخیر مخالفن، من معتقدم این بهترین تصمیمیه که تا حالا گرفته شده و اصلا منطقی هم همینه چون بدن آدم به صورت طبیعی با زمان طبیعی طلوع و غروب خورشید هماهنگه و دستکاری توی ساعت، نظم بدن رو به هم میریزه. من همیشه وقتی ساعتها رو در بهار تغییر میدادن، دچار افسردگی بهاری میشدم)، هوا گرم شده و میشه راحت بیرون رفت و دیگه اینکه توی آزمایش جدیدی که دادم قندم نرمال شده (تازه بدون متفورمین) و دیگه از شر اون پرهیزهای غذایی رها شدم و استرس دیابت رو هم ندارم دیگه. (واقعا باورم نمیشه اون دکتر اولی که میرفتم، داشت بهم انسولین میداد و کلی هم استرس میداد که حتما از امشب انسولین رو بزن وگرنه خطرناکه. اصلا حس اون شب رو یادم نمیره. از مطب تا خونه گریه کردم.  الان هم کلی توی اینستاگرام فعاله و همه زیر پستاش به به و چه چه میکنن)

کلا بر خلاف سه ماه اول، الان حس و حالم خیلی بهتره خدا رو شکر. البته فقط بیخوابی بهم اضافه شده. اغلب شبها خیلی کم و بد میخوابم. حالا دیروز رفتم تشک بارداری سفارش دادم که یکشنبه دستم میرسه و امیدوارم تاثیری توی کیفیت خوابم داشته باشه.

دیشب بالاخره همت کردم و تونستم برای شب قدر بیدار بمونم. یعنی تا حدود ده خوابیدم و بعد پاشدم خیلی کم در حد 45 دقیقه دعا و قرآن خوندم. همون هم غنیمته و اگر شبهای قدر رو به طور کامل از دست میدادم خیلی غصه میخوردم. (خیلی خدا رو شکر کردم برای شرایطی که دارم از همه جهات. دیروز داشتم وبلاگ رو مرتب میکردم و یه سری پستای بهار پارسال رو میخوندم و یادم افتاد چه حس و حال بدی داشتم. واقعا خدا دستم رو گرفت و نجاتم داد).

یکشنبه خونه تنها بودم و حوصله ام سر رفته بود. اشتراک فیلم نت خریدم و نشستم هر چهار قسمت افعی تهران رو دیدم. اصلا امید نداشتم قابل دیدن باشه، کما اینکه گناه فرشته رو که ملت این همه ملت تعریف میکنن نهایتا تونستم یه قسمت و نیم ببینم و حالم به هم خورد از بی کیفیت بودنش. ولی این یکی خوب و قابل دیدن بود. 

فیلم آبجی رو هم چند وقت پیش دیدم. خیلی خوب و لطیف و دوست داشتنی بود.

یه سری چیز میز توی سبد خرید دیجی کالا گذاشتم که باید همین روزا نهاییش کنم. دو سه تاش کتابه راجع به بارداری و مراقبت از نوزاد و اینا. یعنی توی این کتابا پوشک کردن و اینا رو هم آموزش میدن؟

همچنان در خصوص اسم گل پسر درگیرم. عملا دو تا گزینه دارم که خیلی هم باب میلم نیستن. بعد همه اسمایی که این صفحه های اینستاگرام و اینا پیشنهاد میدن به نظرم خیلی زشتن. 

دیشب یه حس سرماخوردگی طور داشتم و وحشت کردم. یعنی در این حد که یکی از دعاهام در شب قدر این بود که خدایا سرما نخورم (یعنی اینقدر، بنده سطحی نگری هستم)، حالا این یکی دعام که مستجاب شده و الان دیگه حس سرماخوردگی ندارم. امیدوارم بقیه دعاهام هم همینطور مستجاب بشن. 

نظرات 3 + ارسال نظر
لیلی شنبه 25 فروردین 1403 ساعت 08:00 http://Leiligermany.blogsky.com

امیدوارم مسیر پیش رو به اسانی و بدون دلهره طی کنی و قندعسلت رو در آغوش بگیری.
ما کلا رسم سیسمونی خریدن رو ور انداختیم و در حد کمد و تخت و لباس های نوزادی می گیریم یعنی اسباب بازی و روروئک و کالسکه و چیزهایی که لازم بالفطره نیست نمی گیریم

خیلی ممنونم از آرزوی خوبتون.
آره منم سیسمونی به اون معنای خیلی مجللش نمیخرم. یعنی اصلا جای کافی برای وسایل زیاد ندارم و احتمالا یه اسباب کشی در پیش خواهم داشت که هرچی وسایلم کمتر باشه راحت تر خواهم بود.
البته من فکر میکردم کالسکه ضروریه. یعنی از الان دارم برنامه میریزم نی نی رو بذارم توی کالسکه برم گردش باهاش
بعد میگم تخت ضروریه؟ من تو فکرم بود نخرم

مهربانو یکشنبه 19 فروردین 1403 ساعت 14:40 https://baranbahari52.blogsky.com/

سلام عزیز دلم نوروزت مبارک
متوجه شدم داری مامان میشی امیدوارم این دوران رو‌راحت بگذرونی و خیلی زود چشمت به صورت ماه نوزادت روشن بشه در اغوش بگیریش

سلام
خیلی ممنونم از لطفتون
چه دعای خوبی کردید. امیدوارم همینطوری بشه

حمیده جمعه 17 فروردین 1403 ساعت 05:29

سلام.امیدوارم بارداری خوب و راحت و شادی داشته باشید‌.پیج دکتر خدیجه ظریفی و دکتر مینا صافی،متخصص نوزادان،خیلی مفید و واجب هست برای مادران.کاتال تلگرام هم دارن‌.آموزشی و بروز هستند.

سلام عزیزم
خیلی ممنون از دعای خوبتون
اون صفحه ها رو هم حتما میبینم. خیلی لطف کردید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد