پراکنده نویسی های خودم

دریا، یک زن ۳۳ ساله

پراکنده نویسی های خودم

دریا، یک زن ۳۳ ساله

هفته یازدهم

گفته بودم 15 اسفند باید برای غربالگری اول برم؟ روز بعدش هم که برای آزمایش. واسه همین امروز رو در برف اومدم اداره چون میخوام سه شنبه و چهارشنبه هفته دیگه رو مرخصی بگیرم. البته جز این دلایل دیگه ای هم داشت که اومدم اداره؛ اول اینکه توی خونه حوصله ام سر میره. یعنی از یه طرف میگم سر کار اومدن با بارداری سخته ولی از اون طرف هم باز توی اداره که هستم زمان سریعتر میگذره (کلا این روزا زمان برام خیلی کند میگذره شاید چون از تفریحات و برنامه های قبلیم کم شده). دلیل دیگه اداره اومدنم هم این بود که امروز هم اتاقی میخواست نیاد منم غنیمت دونستم و گفتم از آرامش نبودنش استفاده کنم. توی اداره فقط هم اتاقی میدونه که باردارم ولی خب کلا تحملش خیلی آسون نیست. مشکل اصلیش هم پرحرفیه. منم الان در موقعیتی هستم که واقعا حوصله ام کم شده و کشش ندارم یکی مدام حرف بزنه. دعا میکنم یه ترفیعی چیزی بگیره بره از اینجا.

تا اینجا رو دیروز نوشتم و حوصله تموم کردنش رو نداشتم. یعنی وقتی از بی حوصلگی حرف میزنم منظورم همچین چیزیه.

امروز هم هم اتاقی نیومده خدا رو شکر.

امروز تهوع خیلی شدیدی داشتم و کار به استفراغ رسید (ببخشید). بعد با اسنپ اومدم اداره و هی نگران بودم توی ماشین بنده خدا بالا بیارم.

اوضاع خونه پیدا کردن هم تعریفی نداره. یعنی نه مشتری واسه خونه ما هست نه موردی هست که بریم ببینیم. میگن الان دم عید خیلی زمان خوبی نیست واسه جابجایی و مورد کمه. ولی خب به نظرم باید خیلی ها ترجیح بدن قبل عید جابجا بشن تا توی عید به کاراشون برسن و خونه رو بچینن. من خودم که ایده آلم همینه.

دقت کردین از وقتی بچه من اومده توی این دنیا، چقدر برف و بارون زیاد شده؟


نظرات 1 + ارسال نظر
مرضیه سه‌شنبه 8 اسفند 1402 ساعت 10:54 http://fear-hope.blogsky.com

ایشالا که به سلامتی این روزها رو میگذرونی
منم خیلی دوست داشتم میشد اینور سال خونه پیدا کنم اما تا خونه ما فروش بره و بتونم دنبال خونه بیفتم سال عوض میشه و ممکنه شرایط بدی پیش بیاد پس دست نگهداشتم. امیدوارم بهترینها برات اتفاق بیفته
اینکه تو بارداری کم حوصله بشی هم کاملا طبیعیه، انشالله که وارد سه ماهه دوم بارداری که بشی این مشکلات تهوع خیلی کمتر میشه، سعی کن از این روزهایی که میگذره در عین سختی، لذت ببری

خیلی ممنون
آره اگه آدم میتونست قبل عید جابجا بشه خیلی خوب بود ولی انگار به دلایل مختلف نمیشه.
منم امیدوارم از ماه دیگه تهوع کمتر بشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد